מאמר תגובה: שובו בנים, הפסיקו לפלג • הרב הלל שארפ

    הרב הלל שארפ | צילום: אילוסטרציה 6 Comment on מאמר תגובה: שובו בנים, הפסיקו לפלג • הרב הלל שארפ
    18:07
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on פטנט מפתיע: כך תנקו כתמים שומניים מקופסאות פלסטיק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לכבוד מערכת האתר,

    קראתי את מאמרו של הרב ברנוביץ ששלחתם אליי כדי שאגיב, ואני מתפלא עליכם שאתם מאפשרים לפרסם דברים כאלה המכוונים נגד גדולי ישראל שהורו לנו שלא להתפשר בשום אופן מול הקבוצה שמרדה במנהיגי הדור רבותינו שליט"א וגם לא לנהל איתם כל שיג ושיח.

    התלבטתי מאד האם לכתוב את תגובתי, אבל ההכרח בל יגונה: אסור לשתוק ואסור להותיר את זירת ההסברה החשובה לדברי ההבל שלהם.

    אני רוצה לומר דבר מאד ברור: גם אם אנשי שערי חסד יצליחו לקבל את מועמדם במקום השמיני ברשימה המשותפת (אולי מטעם אגו"י), אנחנו, מצביעי דגל התורה הנאמנים לרבותינו מנהיגי הדור שליט"א, לא נצביע כלל ליהדות התורה. לא נאפשר בשום אופן את הכנסתו לכנסת של נציג שמשפיל את רבותינו. תגידו אתם: איך אנחנו יכולים להצביע עבור נציג שהעיתון העומד מאחוריו מזלזל דרך קבע ברבותינו?

    די להחרמת עדה קדושה • הרב יצחק ברנוביץ

    לו הייתי שואל את גדולי ישראל, אני בטוח שהם יעדיפו שבעה נציגי נאמנים וישרים, ואפילו שישה כאלה, מהנציג הנוסף והמורד שימשיך לפגוע בנו כל הזמן.

    אבל אני רוצה לצנן את ההתלהבות של הקבוצה הזו. הם לא שווים מנדט וגם לא חצי מנדט. לכולם ידוע שהיו להם הרבה מצביעים של חוג חסידי מסויים בירושלים שנתנו להם רוח גבית חזקה עם הרבה קולות בקלפי. שיפנו אליהם ושייצגו אותם. אבל הם לא שווים מנדט.

    ובכלל יש לי הצעה מצויינת לאותו חוג חסידי: שיציבו את נציגם במקום השביעי כדי שכולם יהיו בטוחים שאנשיהם יצביעו לרשימה המשותפת. הם הרי עלולים לעשות את מה שהם עשו בעבר: להצביע למפלגות אחרות, ר"ל.

    ויש לי עוד הצעה: אנשי שערי חסד יכולים להעלות את עניין הנציג שהם דורשים בישיבת מועצת גדולי התורה. מורם ורבם שליט"א הוא חבר המועצג"ת. אין ספק שתהיה על כך הצבעה וברור כשמש מה יכריעו רוב מניין ובניין של חברי מועצג"ת. האם הם מוכנים להתחייב לקבל כל הכרעה של המועצת? מסופקני. משום כך, שיפסיקו להיתלות באילנות גבוהים ולטעון שהם צריכים לקבל מקום השמור לדגל התורה, ושיפנו למי שמייצג אותם מאז הבחירות הקודמות לכנסת.

    קראתי במאמר ששלחתם לי, כי הכותב מאיים בסיפא של דבריו להחרים את הבחירות כלל. אני נדהם מעצם המחשבה של מאן דהו לגרום ליהדות החרדית לאבד קולות לפח סתם בלי סיבה מוצדקת, כשידוע לכולם הסכנות האורבות לפתחנו. ראינו מה קרה בקדנציה האחרונה עם החוקים האנטי-דתיים. מישהו מסוגל לבוא ולהצהיר כי יימנע בבחירות הקריטיות הללו?

    ואני בכלל לא בטוח שכל רבני החוג יאפשרו הימנעות. אני בטוח שיהיו כאלה אחראיים שלא יאפשרו מעשה פזיז וחסר אחריות שכזה.

    זו ההזדמנות לקרוא שוב לפורשים: שובו הביתה תחת מנהיגי הדור שליט"א. הפסיקו את הפלגנויות ואת הסכסכנות. הותירו מאחוריכם את הפלגנים ושובו אל ה'.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      המקוםהשמיני שייך לדגל התורה, ואף אחד אחר לא יכול לתת אותו למישהו

    2. 3

      ודאי כי ישנם מעל ל20,000 קולות!
      דווקא בתור קול שפוי בתוך "דגל התורה".
      מדובר בהרבה יותר ממה שאתם חושבים. חבל להתעלם, כי אז אנו נפסיד.
      אנחנו חוזרים על הטעות שנעשתה עד תשמ"ט כלפינו, ומשתמשים בה כנגדם.
      מקווה כי הטעות הזו לא תעלה ביוקר.
      אמנם אז היה את הרב שך זצוק"ל (מי יתן תמורתו!) שהרים את הדגל.
      אך, לא לעולם חוסן.

    3. 2

      הרב שארפ קיימת ענב כסיל כאוולתו